2014 🎉

2014 - V Ä L K O M M E N!

Och förlÄt till er mina kÀra lÀsare att jag inte skrivit ! Men min blogg har tjorvat sÄ testar nu pÄ nytt !

Julen firades med mina kĂ€ra familj hos mamma & pappa som hade gjort sĂ„ himla mysigt & fint, hela slĂ€kten & Gustafs förĂ€ldrar var med, vi fick sĂ„ fina julklappar, vi Ă€r pĂ„ tok för bortskĂ€mda! ♡
Jag fick av Àlskade G en mc hjÀlm som det bara skriker Pillan om, glitter rosa ;)
MÄste lÀgga upp en bild pÄ den sen, den Àr verkligen hÀftig! 


NyÄr firades med gÀnget i kÄbban, god middag, gott vin & underbara kompisar sÄ hela kvÀllen blev perfekt!
 
Under mellan dagarna planerade jag Àven lite bröllop, ni vet att nu Àr det bara ca. 7 mÄnader kvar & Àven trÀningen har fÄtt börja:) 
 
 

I söndags var vi i alvik med alla igen & sÄg hockeyn, vi Ät pizza, grabbarna bastade & drack öl & det blev Ànnu en fin kvÀll med gÀnget!
 


Idag Äkte jag ivÀg med pappa för Àrenden pÄ storheden sen tog vi hunden till svÀrmor & svÀrfar sÄ han fick busa med deras hund pÄ deras Àngar, sen har vi sett en rÀtt vÀrdelös film & nu Àr det dags för godnatt ;) Varit en bra & vÀldigt lugn dag!
Imorgon Äker jag ivÀg till anncha för prommis :)
LĂ€gger upp bilder imorgon!

Godnatt ! ☆